۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

هیچ کس او را جدی نمی گیرد

محمود احمدی نژاد را کسی جدی نگرفته است. تفاوت طرفداران و مخالفان او این است که طرفدارانش او را از سربازان رده بالای ولی فقیه می دانند و مخالفانش او را یک سرباز عادی. به هر حال او در سایه ولی فقیه قرار دارد و تعجب مخالفان او هم از این است که چرا نظام باید این همه برای چنین سربازی هزینه بکند. اگر روایت مخملباف از شب انتخابات درست باشد ومتوجه باشیم که آقای احمدی نژاد قبل از تنفیذ و تحلیف اقدام به انتصابات جدید،آن هم بی اعتنا به همه انتقادهایی که از مشایی شده بود کرده است، باید برای احمدی نژاد و تیم پشت سرش پرونده مستقلی باز کرد. شایعه ای هم وجود داشته است که او در جایی گفته آقای خامنه ای فکر می کند من رییس جمهور او هستم ولی من رییس جمهور امام زمان هستم.
من شخصا هنوز جرات ندارم گمانه زنی های خودم را بیان کنم چون مهیب تر از آن هستند که حتی خودم بتوانم با آنها کنار بیایم. چیز تازه ای که عجالتا می خواهم بگویم این است که باید احمدی نژاد و تفکراتش و تیم حامی او را خیلی جدی بگیریم.

هیچ نظری موجود نیست: