۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

باور نکردنی

سخنان اخیر آیت الله خامنه ای باور نکردنی است. او گفته است : " تعداد کشته شدگان در ناآرامی ها معدود بوده و اینگونه مسائل نباید با مساله اصلی بعد از انتخابات خلط مبحث شود". فکر می کردم کشته شدن یک بی گناه مساوی است با کشته شدن همه آدمها. آیا او نباید از کشته شدن حتی یک بی گناه بر خود بلرزد؟ از قبل معلوم شده بود که نظام یعنی ولی فقیه و حفظ نظام یعنی حفظ ولی فقیه وحالا معلوم می شود که جان و مال و ناموس مردم ایران همه باید فدای یک تار موی ولی فقیه شود. این چند ده نفر معدود! که کشته شدند که اصلا قابل ایشان را نداشتند.
به این یکی دقت کنید :"سازماندهی اعتراض ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری منجر به هتک آبروی نظام در مقابل ملت ها شد و عده ای سعی دارند به جای این موضوع، نحوه برخورد با زندانیان در بازداشتگاه کهریزک و حمله به کوی دانشگاه را به عنوان موضوع اصلی مطرح کنند. هتک آبروی نظام در مقابل ملتها مسئله اصلی است نه کهریزک یا کوی دانشگاه". معنی این جمله هم به روشنی این است که حتی اگر در زندانهای جمهوری اسلامی به زندانیها تجاوز شود نباید کسی جرات کند اتهامی را متوجه رهبر کند. آبروی او باید محفوظ بماند حتی اگر همه بی آبرو شوند.
تا حالا چنبن چیزهایی را نه شنیده بودم و نه دیده بودم. باور کردن اینکه این سخنان در چنین زمانه ای بر زبان بیاید خیلی سخت است.

۱ نظر:

غریب آشنا گفت...

ّبرای ایرانی: متاسفانه موقع کنترل نظرها اشتباها آن را به جای انتشار رد کردم.
کار بد از هر کسی بد است. جنایت در گوانتانامو یا هر جای دیگر باعث پاک شدن جنایات در ایران نمی شود. شما باید به جای افراد، حق را معیار قرار بدهید.