۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

امام زمان کجا را انتخاب می کند؟

1- دولت ولایت مدار احمدی نژاد مقدمه ظهور امام زمان است (اینجا) و فهرست نمایندگان مجلس را امام زمان امضا می کند (اینجا). حالا این دولت و مجلس قصد دارند تا همه مردم ایران را جیره خور کنند (اینجا). طرحشان خیلی بزرگ است و با زندگی میلیونها ایرانی سر و کار دارد ولی هیچ کس هنوز از جزئیات طرح اطلاع ندارد. تعداد خوشه ها و رقم پرداختی به خانوارها هنوز مبهم است وکسی تکلیف خود را نمی داند (اینجا). هنوز قرار است خوشه بندیها تغییر کنند (اینجا). سایت اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار هم که از کار افتاده است (اینجا).
2- اگر ساکن آمریکا باشید می توانید تنها با اضافه کردن یک افزونه به مرورگر اینترنتی خود و با وارد کردن زیپ کد (چیزی شبیه کد پستی ) منطقه ای که در آن ساکن هستید از وضعیت آب و هوای منطقه خود تا یک هفته آینده آگاه شوید. علاوه بر دما دست کم به 6 متغیر دیگر نظیر نقطه شبنم، رطوبت، سرعت باد و ...دسترسی خواهید داشت. می توانید پیش بینی ها را ساعتی دریافت کنید و ضمنا به اطلاعات آماری گذشته هم به شکل نمودار دسترسی دارید. اگر مایل بودید می توانید تصویر راداری جبهه هوای بالای سر منطقه تان را هم تماشا کنید (اینجا).می توانید همه این اطلاعات را روی موبایل هم دریافت کنید.
امام زمان مسوولیتهای زیادی دارد. باید عدالت را در جهان مستقر کند و بشر را تشویق به دانش اندوزی، اخلاق و محبت کند. برای این کار هم قطعا باید همه گونه دانش و فناوری در اختیار داشته باشد. مهم تر از همه ایشان نیاز به انبوهی از آدمهای متخصص خوشفکر و با وجدان و شرف و در یک کلام مومنین با عرضه دارد. نظام حکومتی ایشان باید بعد از ایشان هم سرپا بماند تا وعده های الهی بر روی زمین تحقق پیدا کند پس قرار نیست از معجزه استفاده شود. حالا با توجه به فقط دو مورد بالا( صرفنظرازهمه فجایع و افتضاحات دیگر در ایران و امکانات و آمادگیها در آمریکا) آیا امام زمان قصد دارد که بر جمهوری اسلامی تکیه کند؟ آیا امید بستن به چنین حکومتی جایز است؟ شما باور می کنید؟
به نظر من دعوت مردم آمریکا به اسلام و راه حق (که قاعدتا باید محبوب همه انسانها باشد) بسی راحت تر از حل مشکلات حکومتی جمهوری اسلامی ، سر و کله زدن با جماعت دولت احمدی نژاد و هدایت آنها به راه راست است. قوم یهود عربستان هم فکر می کردند که آخرین پیامبر از بین آنها خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: