۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

احمدی نژاد، چرا نه؟

اگر تنها اثرمفید بقای احمدی نژاد، قطع یارانه های سوخت و انرژی و تقسیم پول آن بین دهک های پایین تر درآمدی باشد من طرفدار احمدی نژاد هستم.
اگر اسفندیار رحیم مشایی که دوستدار مردم آمریکا و اسراییل است از رویین تنان نزدیک به احمدی نژاد به حساب می آید من طرفدار احمدی نژاد هستم.
اگر در دولت احمدی نژاد است که از خط قرمز رابطه با آمریکا می شود عبور کرد من طرفدار احمدی نژاد هستم.
اگر می توان با اتکا به حمایتهای دولت احمدی نژاد از خجالت آخوندها درآمد و به مراجعشان و مرجعیتشان بی اعتنایی کرد من طرفدار احمدی نژاد هستم (اینجا را بخوانید).
اگر بازنشسته ها پیش از آنکه کاملا بی آبرو شوند می توانند تا بیش از دو برابر از دولت احمدی نژاد حقوق بازنشسنگی بگیرند من طرفدار احمدی نژاد هستم.
اگر قرار نیست که در انتخابات بعدی ریاست جمهوری، تغییرات ساختاری در حکومت بوجود بیاید من تا اطلاع ثانوی طرفدار احمدی نژاد هستم که تغییرات ارزشی بوجود آورده است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

گر با این نحوه تقسیم پول بین دهکهای پایین درآمدی، تورم 13 درصد رشد می کند، من طرفدار احمدی نژاد نیستم.
اگر با اتکا به دولت احمدی نژاد قدرت روحانیت حاکم کاسنه می شود، و در عوض زمینه به قدرت رسیدن سران مدرسه حقانی( مصباح) و کسانی که حکم خود را از هر قاونونی محکمتر می دانند فراهم می شود من طرفدار احمدی نژاد نیستم.
اگر با این نحوه بی حساب توزیع پول بین دهک پایین، قشر متوسط به خاک سیاه می نشیند، من طرفدار احمدی نژاد نیستم
اگر حقوق بازنشستگی پدر من در دوره احودی نژاد دو برابر شده، در حالیکه قیمت گوجه، 6 برابر، سیب زمینی 3 برابر ، مسکن 4 برابر و ... شده است، من طرفدار احمدی نژاد نیستم.
اگر در دولت احمدی نژاد است که درامدهای بی رویه اطرافیان حکومت قطع می شود، خیری که از قدرتشان به مردم می رسید هم قطع می شود، و راهی لبنان، ونزوئلا، کومور، و دیگر کشورهای دره بینی می شود بی اینکه خیری به مملکت ما برسد، من طرفداراحمدی نژاد نیستم
اگر در دولت احمدی نژاد می توان گاز را از ترکمنستان گرانتر خرید، و به قیمت خیلی پایینتر از آن به ترکیه فروخت ( قیمتها رو نمی نویسم چون دقیقش رو یادم نیست، اما مطمئنم) من طرفدار احمدی نژاد نیستم