۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

آلودگی مالی

جناب آقای مهاجرانی فرموده اند که در زندگی اقتصادی آقای خامنه ای حتی یک نقطه خاکستری هم وجود ندارد. البته نفرموده اند که با توجه به چه اطلاعات و منابعی چنین چیزی را ادعا می کنند. صرف آشنایی یا دوستی برای اثبات چنین ادعایی کافی نیست. ضمنا روشن نفرموده اند که منظور از زندگی اقتصادی چیست. اگر منظور درج نام ایشان در اسناد مالکیت رسمی است بله ممکن است حق با جناب مهاجرانی باشد، ولی آقای خامنه ای به سبب منصب و مسوولیتش اختیار مدیریت بسیاری از اموال عمومی را دارد و ضمنا دیدگاههای سیاسی اش بر زندگی میلیونها ایرانی و غیر ایرانی تاثیر می گذارد. بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید ، بنیاد مسکن، بنیاد پانزده خرداد، دفاتر نمایندگی ایشان در ایران و خارج کشور و ....دهها و صدها موسسه و مرکز دیگر تحت مدیریت ایشان است . البته ایشان حتما در نحوه اداره منابع دولتی و سرمایه های مملکت هم دخالت می کنند. پاکیزگی مالی فقط این نیست که سند مالکیت چیزی به ناحق به اسمش شده باشد بلکه مدیریت غلط و تبعیض آمیز و غیر پاسخگو و گره زدن زندگی اقتصادی میلیونها نفر به اغراض دنیوی و قدرت طلبانه و ریاکارانه و بعد طلب اطاعت از مردم که من نماینده امام زمان هستم و لابد واجب الاطاعه هم یک نوع آلودگی اقتصادی است. همینکه مردمانی به خاطر مخالفت با ایشان به زندان می افتند و از کار و زندگی ساقط می شوند هم از بدترین آلودگیهای مالی است.اینکه میلیونها ایرانی بیکار و معتاد و بی آینده هستند هم حتما مستقیما به مدیریت ایشان بر می گردد و ایشان سهم خودشان را دارند.

کاشکی آقای مهاجرانی هم شیر خر نمی خورد و سر در آخور مقامات نداشت و حالا که دستش از خوان گسترده ایران کوتاه شده است ( دست کم ظاهرا) مثل آزاده ها زندگی می کرد.

۱ نظر:

Amir گفت...

متاسفانه این نظر در ایران بسیار شایع است، تا جایی که مهاجرانی به عنوان یک نخبه هم این نظر را بسط می دهد.
اگر نخبگان سیاسی (اگر واقعا نخبه باشند)، این نظر را داشته باشند، دیگر بر مردم کوچه و پس کوچه که پای منبر هم می نشینند، حرجی نیست.